Инђија до краја маја добија први од два подвожњака

И током ванредног стања и свакодневне борбе против корона вируса, радови на изградњи брзе пруге између Старе Пазове и Новог Сада дуге 36,2 километра одвијају се интензивно и без прекида, уз примену свих мера за заштиту радника и против ове заразне болести.

Крајем априла у току су били радови на 38 од укупно 62 објекта на прузи између Старе Пазове и Новог Сада. Реч је о мостовима, галеријама, подвожљацима, надвожњацима, потходницима и пропустима.

Тако су на деоници Карловачки Виногради – Сремски Карловци у току интензивни радови на машинском и ручном ископу ровова, уградњи камена, затим на изради тампона од шљунка, бетонирању канала, као и на изградњи насипа дуж обале. Такође, на овој деоници у току је демонтажа шинских поља, а градиће се и већи број објеката.

               

Поред тога, интензивно се радило и на изградњи друмско-пешачког подвожњака на улазу у железничку станицу Инђија, уместо путног прелаза који се на том месту раније налазио. Реч је о првом од два оваква објекта на простору железничке станице Инђија.

У току је ископ последњег сегмента овог подвожњака, након чега следи његово бетонирање и асфалтирање, а тиме и стварање услова за успостављање саобраћаја. Овај подвожњак треба да буде завршен до краја маја 2020. године, када почињу и припремни радови за изградњи другог оваквог објекта, који се налази на излазу из железничке станице Инђија.

Изградња отворене пруге за велике брзине Стара Пазова – Нови Сад почела је 16. марта 2018. године. Рок за завршетак радова је крај 2021. године, али је приликом недавне посете градилишту у Чортановцима председника Србије Александра Вучића и потпредседнице српске Владе Зоране Михајловић најављено да ће брза пруга Београд – Нови Сад бити завршена октобра наредне године.

До сада је завршено нешто више од половине уговорених радова, а изграђено је већ и око 31 и по километар пруге за велике брзине.

Модернизација и изградња двоколосечне отворене пруге Стара Пазова – Нови Сад, део је пројекта изградње пруге за велике брзине између Београда и Будимпеште.

Радове изводи руска компанија РЖД Интернешнл, а пројекат се финансира из руског кредита за модернизацију српских железница. Вредност уговорених радова на изградњи отворене пруге Стара Пазова – Нови Сад износи 247,9 милиона долара.

Извор: Инфраструктура Железнице Србије

Please follow and like us:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *